1. Az indexet felejtsd el. Nem kell használni, ha kanyarodni akarsz, vagy megállsz, vagy csak kikerülsz valamit, esetleg előzöl, hiszen a mögötted haladó úgyis látja és kitalálja a szándékodat, abból, hogy gyorsítasz vagy lassítasz. Egyetlen esetben indokolt a használata: ha a körforgalmat nem az első kijáratnál hagyod el, hanem továbbmész, akkor befelé, azaz balra indexelj.
2. A sárga még igazából zöld (tovább is tart, mint Magyarországon), tehát nyugodtan gyorsíts és menj át, itt ez nem suttyó ferraris, hanem teljesen átlagos eljárás.
3. A biciklisek hirtelen, körültekintés nélkül szeretnek kivágni eléd az útra és srégen átkerekezni. Ezzel kapcsolatban nincs semmi tanács, úgyse tudsz felkészülni rá, csak légy éber.
4. Mindig annak van elsőbbsége, aki gyorsabb, rámenősebb.
5. Ha véletlenül koccansz egy másik autóssal a saját hibádból, mindig te legyél az, aki hangosabban kiabál a másik fél látását ill. értelmi képességeit megkérdőjelezve, még akkor is, ha épp valami hivatalos szerv kocsijának mentél neki.
6. Ha a te kocsidban keletkezik kár, fölösleges megcsináltatni, csak kidobott pénz, úgyis nekimész valaminek, vagy neked jönnek még. Ha a kocsi minden oldalán van horpadás, meghúzás, kopás, vagy 1-2 ajtó nem nyílik és a motor se ép, még mindig simán eladhatod úgy, hogy "hibátlan állapotú".
7. Dudálj sokat. Ha nem halad a kocsisor nyilvánvaló útlezárás miatt, akkor is dudálj.
8. Nyugodtan parkolhatsz lényegében akárhova, kamionnal is megállhatsz egy szűk utca szélére húzódva 1-2 órára, elfoglalva a fél sávot meg a teljes járdát.
9. Lakott területen kívül sem kell nagy ügyet csinálni a lámpahasználatból. Az autósok kb fele nem figyel oda rá.